Меню сайта
Категории раздела
Umumi [37]
Audio [45]
Dualar [13]
Kitablar [20]
Hədislər [13]
Videolar [24]
Programlar [12]
Dinin Əsasları [12]
Quran [11]
Məqalələr [4]
Namaz [17]
Həqiqətlər [6]
Mənəviyyat [10]
Bəzi məsləhətlər [19]
Islamda qadinlar [6]
Мини-чат
200
Наш опрос
Azərbaycanı islam dövləti kimi görmək istərdizmi?
Всего ответов: 872
Часы

Статистика
Дополнительные

14 Непорочных
Сахабы
  • Hz. Hemze (a.s.)
  • Hz. Bilal (a.s.)
  • Hz. Salman Farsi (a.s.)
  • Hz. Yasir Emmar (a.s.)
  • Hz. Muslim (a.s.)
  • Hz. Meysəm Təmmar (a.s.)
  • Hz. Hücr ibn Ədi (a.s.)
  • Hz. Hebib ibni Mezahir (a.s.)
  • Хадисы
  • 40 məclis - 1000 hədis
  • Camaat namazı hədisləri
  • 14 məsumdan möcüzələr
  • Nəhcul Bəlağə (türkcə)
  • Mizanul Hikmət (1-ci cild)
  • Mizanul Hikmət (2-ci cild)
  • Səhifeyi Səccadiyyə
  • Nəhcul Bəlağə (1-ci hissə)
  • Nəhcul Bəlağə (2-ci hissə)
  • Bir dəstə gül
  • Ğurərul Hikəm
  • Tuhəful Ukul (ağıllara hədiyyə)
  • Məscidlərin fəziləti
  • Hədis çırağı (İmam Rza (ə.s.))
  • Реклам
    Омовение
    Видео Дня
    Главная » 2010 » Март » 12 » ƏSRARUL-QURAN
    12:18 PM
    ƏSRARUL-QURAN
    ƏSRARUL-QURAN
    İki dənizi O qovuşdurdu.Amma onların arasında maneə vardır,bir-birinə qatışmazlar.Onlardan inci və mərcan çıxar. (Ər-Rəhman 19-22)


    Bu ayələrin şərhində təfsirçilər müxtəlif hədis və rəvayətlərə əsaslanırlar.
    Ayələrin zahiri mənasına əsaslanan təfsirçilərin fikrincə "iki dərya” Ərəbistan dənizi ilə İran körfəzidir ki,onlar bir-birinə çatırlar.Onların arasındakı "bərzəx” isə o qədər də aydın deyil.Bərzəx-maniə,hayil,arakəsmə,həmçinin keçid mənalarında işlənə bilir.
    Bu bərzəx həmin dəryaların bir-birinə qarışmasına mane olur.
    Bu dəryalardan mirvari və mərcan çıxır.Məlumdur ki,bu yerlərdə mərcan adaları vardır.Mərcan-cansız təbiətlə canlı təbiət arasında keçid təşkil edir,onun canlılar kimi inkişafı və həzmi var,lakin yerimir,hərəkət etmir.Buna görə ona bərzəx də deyirlər.
    Bu yerlərdə dənizin dibindən mirvari də çıxarırlar.Mirvari-sədəf(molyusk)adlı bir dəniz heyvanının mədəsində olur.Bu heyvan bağanın çanağı kimi bir qabığım içində yaşayır,bədənində sümüyü yoxdur.Məşhurdur ki,neysan ayında yağış yağanda bu heyvan suyun üzünə çıxıb ağzını açır. Onun ağzına düşən neysan yağışının suyu onun mədəsində tədricən mirvariyə çevrilir.
    Mərcan və sədəf Allah-təalanın qeyri-adi məxluqu olduğu üçün ,onları insanlara öz qüdrət nümunəsi kimi göstərir.
    Ayənin batini mənasıni şərh edən alimlərdeyirlər ki,buradakı mətləb istiarə dili ilə verilib.”İki dərya”-Əli(ə) ilə Fatimə(s.ə),onların arasındakı "bərzəx”-Peyğəmbər(s),bu "iki dərya”dan çıxan "mirvari və mərcan” isə Həsən(ə) və Hüseyndir(ə)ş
    Bəzi təfsirçilər isə deyir ki,bu sözlər rəmzi surətdə verilib;onlar "iki dərya”,”bərzəx”,”mirvari” və "mərcan” sözlərinə bir çox mənalar verirlər.Məsələn:dəryalar əql və nəfs,bərzəx isə onların arasında Allahın lütfü,onlardan çıxan-tövfiq və ismətdir;yaxud,dəryalar-mərifət və məsiyət,bərzəx-ismət,onlardan da şövq və tövbə çıxır;və ya dəryalar-dünya ilə axirət,onların arasındakı bərzəx-qəbr,onlardan haqq və ədalət çıxır.
    Digər təfsirçilər deyir ki,”iki dərya” insanda olan xoş əxlaqlı qəlb və pis əxlaqlı nəfsdir,onların arasında olan "bərzəx”,maniə isə əql,elm,şəriət və təriqətdir.Elə ki,əqlin gücü ilə nəfs pis əxlaqı buraxıb nəfsi mutməinnə oldu,onda qəlb ilə bu nəfsdən iman,yaradan Xaliqə yəqinlik,safa və nur hasil olar ki,bunlar "mirvari” və "mərcan”rəmzləri ilə verilib.
    Qeyd edək ki,”nəfs-Quranda üç cür vəsf edilib:nəfsi-əmmarə,nəfsi-ləvvamə,nəfsi-mütməinnə.
    Nəfsi-əmmarə həmişə həva-həvəsə,ləzzətə,şəhvətə əmr edən nəfsdir.Nəfsi-ləvvamə həmişə öz əməlimdən peşman olub,özünü məzəmmət edən nəfsdir.Nəfsi-mütməinnə isə dünya ləzzətlərindən əlaqəni üzüb,səmimi-qəlblə Allah-təalanın əmr və nəhyinə tabe olan arxayın nəfsdir.Bu nəfs ancaq peyğəmbərlərə,imamkara,məsumlara və övliyalara məxsusdur.


    (NİKATUL-QURAN VƏ ƏSRARUL-QURAN Ə.ƏHMƏDOV)
    Категория: Quran | Просмотров: 1960 | Добавил: Mermidonec | Рейтинг: 3.0/2
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Форма входа
    Салам Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
    Логин: Пароль:

    Поиск
    Галерея
    Слушай Коран
    Ашура
    Закат
    Библиотека
    Лев Аллаха
    Права Мусульман
    Исламские книги
  • История раннего периода Ислама
  • Исламская цивилизация
  • Истори Исламской Философии
  • История пророков
  • Жизнь Пророка Мухаммада (с.а.а.)
  • Жизнь четырнадцати непорочных
  • История традиции посланника Аллаха
  • Дорога, ведущая в рай
  • Призыв к благому и запрет предосудительного
  • Имамат
  • «Гадир Хум» и единство мусульман
  • О руководстве имама Али в письмах
  • Сахифа Саджадия (молитвы)
  • Краткое знакомство с шиизмом в Исламе
  • Истина, какая она есть
  • Из рода Пророка (мир им!)
  • Жемчужина творения
  • Мусульманские меньшинства проблемы и их решения
  • Основные принципы
  • Cближение - путь к реализации единства
  • Вопросы идеологии
  • Практические заповеди Ислама
  • 114 особенностей молитвы
  • Обитель надежды
  • Молитва Кумейл
  • Божественное откровение и пророческая миссия
  • Жизнь 14непорочных
    Пророк Мухаммед (с.а.а.)
  • Имам Али (а.с.)
  • Святая Захра ханум (с.а.)
  • Имам Хасан (а.с.)
  • Имам Хусейн (а.с.)
  • Имам Саджад (а.с.)
  • Имам Бакир (а.с.)
  • Имам Джафар Садык (а.с.)
  • Имам Казим (а.с.)
  • Имам Риза (а.с.)
  • Имам Джавад (а.с.)
  • Имам Хади(а.с.)
  • Имам Аскари (а.с.)
  • Имам Махди (а.ф.)
  • Таяммум
    Облака тейга

    Для красивого отображения Облака
    необходим
    Adobe Flash Player 9
    или выше
    Скачать Adobe Flash Player

    Баннер