Hicab
Əgər
ata-ana körpəlikdən düzgün təlim-tərbiyə yolunu tapa bilməsə, həmin
uşaq bir vaxt valideynlərlə üzbəüz dayanıb ağzına gələni deyə bilər,
təhqir edər. Belə bir vəziyyətdə ata-ana nə edə bilər? Heç nə!
Bacardığını et, polisə get! Bununla məsələ həll olurmu? Bəs, həll yolu
nədir?
İslam peyğəmbəri (s) İslamı, dini hökmləri, dini
inancları öz 23 illik peyğəmbərliyinin birinci ilində yox, tədricən
açıqladı. Əvvəlcə tövhid, Allahın birliyi bəyan olundu. Düz üç il "La
lahə illəllah” ("Allahdan başqa məbud yoxdur”) kəlmələrinə heç nə əlavə
olunmadı. Namaz, oruc, həcc, zəkat, məhdudiyyətlər barədə hələ ki, heç
nə deyilmirdi. Demək, həmin üç il ərzində İslama iman gətirənlərdən
dünyasını dəyişən olubsa, onlar namaz və orucdan xəbərsiz olublar.
Hər şeydən öncə yeni əqidə və dünyagörüşü formalaşmalı idi. Bu fikir
beyinlərdə kök saldıqdan sonra növbəti addımı atmaq olardı. Hətta
ardıcıllar özləri yeni vəzifə, məsliyyət tələb edirdilər. Artıq namaz
hökmünü elan etmək olardı. Elan olundu. Amma neçə rəkət? Əvvəllər iki
rəkət namaz vacib buyuruldu. Müsəlmanlarda əqidə möhkəmləndikcə,
rəkətlərin sayı artdı. Hicrətə bir neçə ay qalmış cihad
hökmü açıqlandı. Hansı şəkildə? Diqqət edin, kafirləri öldürmək
şəklində yox, sadəcə bildirdi ki, zülm görən şəxs fəryad çəkə bilər!
Yalnız hicrətin ikinci ilində, yəni Peyğəmbərin risalətinin 15-ci ilin
də əsl cihad hökmü verildi. Artıq müsəlmanlarda elə bir iman
gerçəkləşdi ki, onlar din yolunda canlarından keçməyə hazır oldular.
Daha sonra xüms hökmü açıqlandı. Demək, müsəlmanlar mallarından da
keçməyə hazır idilər. Bəli, hicrətin 7-ci, 8-ci ilində
hicab məsələsi açıqlanır. Yəni 20 il formalaşmadan sonra! Şərab
məsələsi isə üç mərhələdə bəyan olunur. Bəli, peyğəmbər xalqı sıxıntıya
salmadan, tədricən şərab kimi fəsadın kökünü kəsdi. Bu gün
musiqidən zərrəcə başı çıxmayanlar "Musiqi haramdır, ğina haramdır!”
deyirlər. Bu İslamın, peyğəmbərin metodu deyil. Əvvəla, həmin sözləri
təkidlə əmr edənlərin musiqi haqqında anlayışı yoxdur. Musiqinin min
bir növü var. Min bir təsirə malik musiqilər var. Həm deyən, həm eşidən
şəxs musiqinin növlərindən xəbərsizdirsə, bu söhbətin nə faydası var?
İslamın təbliğ metodu məntiqi və tədricidir. Bəli, müsəlmanlarda elə
bir hazırlıq olub ki, Allah-təala əmr edib: "Şərabı, qumarı... tərk
edin!”. Bu əmrin nəticəsi nə oldu? Mədinənin bütün küçələrində insanlar
şərab küplərini dağıdırdılar! Polissiz, ordusuz! Yalnız Allahın əmri
ilə! Bəs biz necə təbliğ edirik? Dərindən düşünmədən,
niyəsini bilmədən "Haram, kafir” -deyə bağırırıq. Bu metodla yalnız
geriləmək olar, necə ki, geriləyirik! Bizim məntiqsiz təbliğimizə
qəzəblə cavab verilir, hətta "Əl çək, bəli, mən kafirəm!” deyənlər
tapılır. Demək, həqiqəti çatdıra bilməyən kəs yerində oturmalı,
vəziyyəti gərginləşdirməməlidir! Siz uşağınıza "hicab ört” deməyin, onun düşüncə tərzini elə dəyişin ki, özü hicab bağlasın. Bilirsinizmi,
Peyğəmbər (s) dövründə hicab necə ortaya çıxdı? Deyilmədi ki, ey
qadınlar, özünüzü naməhrəmdən qoruyun. Qadına anladıldı ki, onun öz
şəxsiyyəti var, onun əqidəsi, ideoloji yolu var, o, kimlərinsə oyuncağı
deyil, o, yoldan keçənlərin gözünün yemi deyil! Tarixə nəzər
salın: Peyğəmbər (s) zamanı bir müsəlman qadın yəhudilərə məxsus
bazardan cəvahir almağa gedir. Yəhudilər bu qadına sataşmaq məqsədi ilə
onun çadrasını sancaqlayırlar. Qadın durduğu yerdən tərpənəndə çadrası
düşür. Şəxsiyyətinə toxunulduğunu görən qadın, "Ey müsəlman qardaşlar!”
- deyə haray çəkir. Yoldan ötən müsəlman işə qarışır. Bu ixtilaf
genişlənib, müsəlman-yəhudi qarşıdurmasına gətirib çıxarır. Bəli,
hicabın mahiyyətini anlayan qadın cihada qalxır. Peyğəmbərin (s)
səhabələrindən olan Əbu Səid Xətbi deyir: "Allah Mədinə qadınlarını
xoşbəxt etsin! Hicab göstərişi gələn kimi hamısı çəkinmədən, qaranquş
tək Mədinə küçələrinə çıxdılar”.
|