Elm ve din
Bismillahir-Rahmanir-Rahim!
1. İnsanlarin qiyamet gunu en chox ezab chekecek olani, Allahin elminden ozunu mariflendirmediyi alimdir.
2. İnsanlarin en sherlileri, aralarindaki sherli alimdir.
3. Alimlere hormet gosterin! Chunki onlar peyqemberin varisleridir.
4. Qiyamet gunu peyqemberler, sonra alimler, sonra shehidler shefaet eder.
5. Ya alim, ya elm oyrenen, ya dinleyen, ya da bunlari seven kimse ol! Esla beshincisi olma! Yoxsa helak olarsan!
Bu hedislerden gorunduyu kimi uca Allah hem alimlere yuksek qiymet verir, hem de onlarin etdikleri sehvlerin onlari shiddetli bir ezaba duchar edeceyini xebardar edir ve onlari daha chox mesuliyyetli olmaqa chaqirir. Bu gerchekdir ki, hech bir cemiyyet din ve elm olmadan ayaqda dura bilmemishdir. Heqiqi elmden kenar heqiqi din yoxdur ve eksine. Elmi sehvler insanoqlunu kufre surukleyir ve tarix de bunun subutudur. Bunu iki boyuk alimin misalinda xatirlayin: kainatin tesadufden yarandiqini iddia eden tekamul nezeriyyesinin banisi, ingilis alimi Charlz Darvin ve kainatin chox deqiq qanunlar uzerinde yarandiqini subut eden nisbilik nezeriyyesinin banisi Albert Eynshteyn. Birincisi butun varliqin ozu-ozune yarandiqini ehtimallarla izah edir. İkincisi butun varliqin Allah terefinden yaradildiqini deqiq fizika qanunlari esasinda bele izah edir:
Professor dersde telebenin birine sual verir: - Her ne varsa, Allah yaradib? -Elbette, professor. Ne varsa, Allah yaradib. -Allah her sheyi, heeer sheyi yaradandir? -Elbette, ser. O zaman professor bele dedi: - Demeli eger her sheyi Allah yaradibsa, demeli sher - i de Allah yaradib. Eger nezere alsaq ki, bizim gorduklerimiz, emellerimiz bizim kimliyimizi teyin edir, bele chixir ki, Allah ozu sherdir. Duz deyirem? Chashib qalan telebe cavab vermeye chetinlik chekdi. Bundan xoshhallanan professor, gulumsedi ve sevindi ki, oz fikirlerini nece de asan subut ede bildi. Bu zaman telebelerden biri elini qaldirib, soz istedi: - Professor, size sual vermek olar? -Buyur. Telebe ayaqa qalxaraq sual verdi: -Professor, soyuq movcuddur? -Bu ne sualdir? Elbette. Professorun bu tip cavabina otaqda olan diger telebeler gulse de, hemen telebe davam etdi: - Sehv edirsiniz, professor. Eslinde soyuq deyilen bir shey movcud deyil. Fizikanin qanunlarina esasen, bizim soyuq saydiqimiz, eslinde istiliyin olmamasi demekdir. 0 derece Selside istiliyin tam yox olmasi, etraf muhutun reaksiyasinin ashaqi dushmesi istiliyin olmamasi demekdir ki, biz buna ad qoyub, soyuq deyirik. Telebe davam etdi: -Professor, bes qaranliq movcuddur? -Elbette movcuddur. - Professor, siz yene sehv edirsiniz. Qaranliq mevhumu eslinde ishiqin olmamasina deyilir. Siz ishiqliqi olche bilersiniz, onun gurluqunu olche bilersiniz, amma qaranliqin yox. Chunki qaranliq artiq ozu-ozluyunde ishiqin sifira beraber olmasi demekdir. Sonda telebe bir daha sual verdi: - Professor, bes sher quvveler, sher ozu movcuddur? - Elbette, men ozum bir az once bunu subut etdim. Buna cavab olaraq telebe: - Yox,yene sehvsiniz. Eslinde sher oz-ozluyunde hechdir. SHER ALLAHSIZLIQ DEMEKDİR. Bu qaranliqa benzeyir, haradaki ishiq yoxdur, deyirik ora qaranliqdir, bu soyuqa benzeyir, haradaki ki istilik yoxdur, deyirik soyuqdur. Elece de, ALLAHSIZ qelbli insanlara sher insanlar deyirik. Sevgi olmayan qelblere, bosh qelblere sher deyilir, proffessor! Bele chixir ki, sher ozu subut edir ki, Allah var!
Bu telebenin adi Albert Eynshteyn idi!
Amma ne teessuf ki, bu gun Eynshteyn kimilerin sozleri qulaqardina vurulur ve tehsilimizde hele de bir chox elmi qanunlara zidd olan tekamul nezeriyyesi doqru kimi qebul olunaraq kechirilmekdedir. Halbuki bu nezeriyyeni inkar eden bir sira muasir keshfler neche-neche avropa ve amerika aliminin islam dinini qebul etmesine qeder derine varmishdir. Hech shubhesiz dushunen uchun elm hidayetdir, eks halda Darvin kimilerin desteklediyi irqi ayri-sechkiliye aparib chixaran dehshetli muharibeler olacaq. Mehz Allah buna gore buyurmushdu ki, yalniz dushunenler, aqil sahibleri uchun Quran hidayetdir. Bes sen nece, dushunursen?
|