Əgər ürəyin təmiz olmasıyla işlər düzəlsəydi, Allah Qurani-Kərimdə namazı vacib yox, məhz ürək təmizliyini göstərib bununla kifayətlənərdi. O hökm Allahındır, namaz barədə hər hansısa bəndənin hökm verməsi nə dərəcədə düzgündür? Onda adam Quranın ayələrinə zidd getmiş olur ki, bu da müsəlmana yaraşmaz. Həmd olsun Allaha ki, hamımız yekdilliklə qəbul edirik ki, peyğəmbərimiz (s.a.a.) ən ideal bir şəxs olub. Onun ürəyindən təmiz ürək ola bilməz. Onun kimi heç kəs pak ola bilməz. Bütün bu hallarla Peyğəmbərimiz (s.a.a.) namaz qıldıqdan sonra, kimsə ondan biliklimi çıxıb ki, ürək təmizliyilə özünə bəraət qazandırsın? Bu gülüncdür.